Cele mai puternice 9 alimente care intaresc sistemul imunitar!(Important!!!)

Spread the love

Cu totii ne dorim un organism puternic si rezistent la boli, microbi si virusi. Acest lucru este posibil daca adoptam o alimentatie corecta si consumam alimentele care aduc acel plus de energie si rezistenta.
Iata cele mai puternice 9 alimente care intaresc sistemul imunitar si lupta impotriva gripei

1. Papaya

Organismul are nevoie de vitamina C pentru a se putea apara. O papaya pe zi furnizeaza de doua ori mai mult decat cantitatea zilnica recomandata de vitamina C. Contine caroteni antioxidanti in coaja portocalie si enzima papaina, un remediu natural de eliberare a durerii. Cantitatea zilnica recomandata: jumatate de papaya A se consuma de preferinta: dupa mesele care contin grasime sau carne sau dupa cina.

2. Oua

Un ou alb contine proteina pura fara grasimi. Ouale reprezinta una dintre putinele surse alimentare de vitamina D, pe care organismul trebuie sa le aiba pentru a ajuta la absorbtia de calciu. Ouale contin, de asemenea, seleniu si vitamina E, doi antioxidanti puternici. Cantitatea zilnica recomandata: un ou A se consuma de preferinta: in orice moment al zilei

3. Iaurt

Produsele lactate reprezinta un “aliment complet”. Nutrientii principali sunt calciu si fosfor, minerale vitale in procesul de crestere si de refacere a organismului, esentiale pentru combaterea bolilor. Cantitatea zilnica recomandata: 1-2 portii A se consuma de preferinta: un iaurt la fiecare masa, pentru stimularea digestiei

4. Prune

Prunele se afla in topul listei de antioxidanti, o portie de 100 de grame furnizeaza 20 de procente din necesarul zilnic recomandat de fier, o treime din fibre, plus calciu si potasiu. Antioxidantii care lupta impotriva deteriorarii celulelor provin din carotenii pielitelor de culoare mov. Cantitatea zilnica recomandata: sase prune A se consuma de preferinta: oricand

5. Cartofi dulci

Acestia sunt o sursa bogata de caroten si de fitochimicale, care dezvolta antioxidanti de aparare. Sunt buni pentru combaterea durerii, deoarece neutralizeaza acizii din organism. Cantitatea zilnica recomandata: 200 de grame A se consuma de preferinta: Cu cina, astfel incat sa furnizeze energie peste noapte, asigurand un somn linistit.

6. Avocado

Acest fruct contine o serie intreaga de componente benefice, inclusiv vitamina E, magneziu, caroteni (in special luteina, foarte important pentru ochi), niacina, vitamina C si biotina, care ajuta la usurarea contractiilor musculare si durerilor. Cantitatea zilnica recomandata: jumatate de avocado de trei ori pe saptamana A se consuma de preferinta: ca atare sau umplute cu crustacee sau nuci.

7. Nuci

Nucile sunt o sursa buna de cupru. Chiar si micile deficiente in cupru sunt cunoscute in reducerea nivelului a ceea ce se numeste interleukina, necesara pentru a ajuta organismul sa lupte impotriva infectiilor bacteriene si virusi. Cantitatea zilnica recomandata: sase nuci A se consuma de preferinta: oricand, dar ca gustare intre mese sunt benefice deoarece opresc suferintele senzatiei de foame mai bine decat carbohidratii.

8. Macris

Este un antibiotic natural, aceste frunze picante sunt ridicate in continut de beta-caroten, vitamina C si fier si ajuta la mentinerea oxigenului in sange, care poate fi compromis in timpul unei lupte cu gripa. Cantitatea zilnica recomandata: o legatura mare A se consuma de preferinta: Ca parte a unei salate sau ca un “ceai” tonic (se lasa la infuzat in apa clocotita timp de 20 de minute).

9. Ardei rosu

Unul dintre adevarurile acestui aliment o reprezinta faptul ca un sfert de ardei rosu furnizeaza necesarul de vitamina C pentru o zi. Cantitatea zilnica recomandata: un sfert de ardei rosu A se consuma de preferinta: proaspat, in salate sau putin fiert si pus in aluatul de pizza sau la umpluturi.

  sursa

Comentarii

  1. mihaip3000 spune:

    Frumos!
    Din pacate intr-un mediu toxic cum este acesta in care traim normalitatea este sa fi bolnav, nu sanatos! Medicamentele si orice substanta pe care o luam sunt menite sa “insele” aceasta, sa-i zic asa, entropie a umanului…

    1. Mihai,in primul rand te binecuvantez cu versetul “O! de ai fi luat aminte la poruncile Mele, atunci pacea ta ar fi fost ca un râu, şi fericirea ta, ca valurile mării.
      Isaia 48:18
      ” apoi permite-mi sa-ti spun “fii mai optimist!!!,mai increzator in tine in sensul ca tu nu esti un NIMENI ci esti capodopera de ARTA A CREATORULUI ,Stapanului MARET SI MINUNAT …Mai lasa-i pe altii si trecutul…Concentreaza-te asupra prezentului si asupra familiei tale,asupra relatiei tale cu Domnul ,dezvolta o relatie personala cu EL si vei avea BUCURII DEPLINE ,IZVOARE BOGATE……

    2. mihaip3000 spune:

      Of.. asa e! Niciodata nu am dreptate!…Dar e ma bine sa invat…Angela!

  2. Cristina Strugari spune:

    Interesant…e bine sa prevenim raul decat sa o intretinem;)))

  3. Anamaria Cleja spune:

    Multumesc Angela.Mie imi este de folos ceea ce ai postat.Fii binecuvantata de Domnul Isus,Nadejdea noastra vie.Amin!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.